woensdag 2 september 2009

De papieren

Zo daar ben ik weer. Nog maar 24 dagen te gaan en aangezien alles geregeld is is het nu echt alleen nog maar aftellen.




Gisteren zijn dan toch eindelijk de papieren binnen gekomen.




In een mooi mapje zoals we er al 2 hebben
Jaaaaa daar zijn ze dan onze 10 daagse hoppertickets voor DisneyWorld







Voor de Universalparken hebben we een voucher gekregen dus even langs de kassa als we daar zijn en we kunnen ook in deze 2 parken 2 weken lang alle attracties bezoeken


En nog 2 vouchers, 1 voor het hotel en 1 voor de auto (spannend hoor)

Heel spannend we gaan dus dit jaar voor het eerst autorijden in Amerika, maar we kijken er wel naar uit. Weet inmiddels al het nodige over het rijden daar en heb ook wat afslagnummers in mijn hoofd.


Ten slotte kwam ik dit filmpje nog tegen op youtube en ik wou het jullie niet onthouden.

1 opmerking:

  1. Het komt nu wel heel dicht bij! teller staat op dit moment op 18 dagen, 12 uur en 30 minuten... eerlijk gezegd ben ik wel een klein beetje jaloers...

    zo te zien hebben jullie alles tip-top in orde en is alles geregeld. Ik ben benieuwd naar de reisverslagen als jullie terug zijn...

    laterz...erwin

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor uw reactie!!!