woensdag 23 september 2009

Lekker zeg!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lekker zeg!!!!!!!!!!


Nog maar 3 dagen te gaan, nou ja voor mij dan.

Erica is vanmiddag al vrij en heeft dan dus vakantie (nouja koffers inpakken, huis schoonmaken etc. etc.)

Zo op het laatste moment worden we getest op stress-bestendigheid en het oplossen van rampspoed.




Als eerste kan ik melden dat ik de afgelopen 4 dagen ben geveld door een griepje. Ik ben inmiddels weer aan de beterende hand maar ik hoop dat het allemaal goed blijft gaan.



En misschien nog erger....de laptop is kapot. Er is een virus binnengeslopen en daardoor werkt het apparaat niet meer naar behoren. Momenteel zijn wij alles op alles aan het zetten (dankjewel Erwin!!) om deze fout te herstellen. Maar zeker is dat niet.


Wat betekent dit?

Mocht de laptop onverhoopt niet gerepareerd zijn voor de vakantie dan zullen er helaas geen berichten komen tijdens onze vakantie. Ik kan natuurlijk wel in de lobby van het hotel typen maar dan krijg je grote kans op dit soort taferelen

Niet heel fijn dus.

Mocht dit het geval zijn zal ik zeker dit verslag typen als we terug zijn. Maar voorlopig gaan we er vanuit dat alles gewoon weer goed komt en jullie vanaf aanst. Zaterdag mee kunnen genieten met onze avonturen.


Groetjes,

Jeroen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw reactie!!!